Cool down

Cool down

SLEEP COOL  Temprakon er dyner og puder, der regulerer temperaturen - så du får en mere jævn og rolig søvn. TEMPRAKON er markedets mest avancerede dyner og puder med tempraturregulerende effekt mikroskopiske kapsler, som reagerer på omgivelsernes temperatur og holder...

Sov dig til at blive en bedre løber

Sov dig til at blive en bedre løber

LØB OG SØVN # Din søvn bestemmer, om du får nok ud af din træning eller turen ude på løberuten? Mangel på søvn trækker ned på udbyttet af din indsats? Søvn er nemlig altafgørende, viser ny forskning. Du kan sove dig hurtigere, stærkere og skarpere.

Lyse nætter

Lyse nætter

LYSE NÆTTER # Er du også en af dem, der er udfordret på søvnen når vi har lyse nætter, så er du ikke alene. Det er helt normalt.
Din døgnrytme justerer sig dagligt til lys og mørke på den breddegrad, du befinder dig. Når det er sommertid, og døgnet har flere lyse timer

Søvn er det nye sort

Søvn er det nye sort

SØVN ER DET NYE SORT  Vi sover for lidt og for dårligt. Det går både ud over dit overskud i hverdagen på den korte bane og dit helbred på den lange bane.
Intet i vores biologi, der er upåvirket af søvnmangel. Søvnmangel er defineret

Søvn renser

Søvn renser

SØVN RENSER DIN HJERNE # Vi mennesker bruger omkring 1/3-del af vores liv på at sove. Det er essentielt at få sovet for at få renset hjernen.
Groft sagt fungerer hjernens rensesystem som en opvaskemaskine.

Søvn er gratis vitaminer

Søvn er gratis vitaminer

SØVN ER SUNDT # Søvnen er gratis og bivirkningsfri medicin, der giver overskud, energi og holder sygdommene fra livet.
Vi sover næsten en tredjedel af livet og tager søvnen som en selvfølge.

Varmt om natten

Varmt om natten

Din krop afgiver hele 2,5 liter væske på et døgn. Ud af de 2,5 liter så står sved og fordampning fra huden for ca. 0,5 liter. Eftersom vi sover ca. en tredjedel af vores liv, så afgives en del af de 0,5 liter

Gå ikke på kompromis

Gå ikke på kompromis

NO COMPROMISE # Du skal leve – mens du lever. Og du skal sove ordentligt – når du sover. Din dyne er en vigtig investering i mere overskud i hverdagen, dit helbred og velvære.

Fast døgnrytme

Fast døgnrytme

FIF TIL AT FÅ FAST SOVETID  Hvis du vil forbedre din søvn, så er et af de vigtigste råd, at sørge for en god fast døgnrytme. Gå i seng og stå op på cirka samme tidspunkter (+/- 1 time) hver dag

Søvn er træning

Søvn er træning

SØVN ER TRÆNING # Du kan spise sundt og motionere nok så meget. Men hvis du ikke sover tilstrækkeligt, får du ikke slet ikke nok ud af din indsats.
Derimod kan du blive både stærkere, hurtigere, slankere og sundere